Jak wygląda nasz proces rekrutacji?


ETAP 1

Dokumenty aplikacyjne


Wyślij do nas swoje CV w odpowiedzi na interesujące Cię ogłoszenie rekrutacyjne. Spośród przesłanych aplikacji wybierzemy te, które najlepiej wpisują się w profil poszukiwanego przez nas pracownika. Następnie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

ETAP 2

Rozmowa z działem HR


Po pozytywnym przejściu pierwszego etapu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, online lub zaprosimy Cię na spotkanie do naszego biura, by lepiej Cię poznać i ocenić Twoje predyspozycje do pracy na danym stanowisku. Opowiemy Ci też o naszej firmie i stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.

ETAP 3

Spotkanie z przełożonym


Zależy nam, aby Cię poznać. W celu weryfikacji Twojej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do pracy na danym stanowisku zaprosimy Cię na spotkanie z Twoim przyszłym przełożonym. To także dobry dla Ciebie czas na zadanie szczegółowych pytań dotyczących specyfiki pracy, zespołu czy kultury organizacyjnej. Po spotkaniu i  zamknięciu procesu rekrutacji, niezależnie od naszej decyzji, przekażemy Ci informację o statusie Twojej aplikacji.  

ETAP 4

Dodatkowe spotkanie


W zależności od specyfiki stanowiska możliwy jest udział w kolejnym etapie rekrutacji, takim jak druga rozmowa indywidualna, testy umiejętności i kompetencji, Assessment Centre.

ETAP 5

Decyzja i oferta


Jeśli obie strony wyrażą chęć współpracy, złożymy Ci ofertę dopasowaną do Twojego profilu kompetencji, doświadczenia i stanowiska, o które się ubiegasz. Poinformujemy Cię także o przebiegu wdrożenia na stanowisko pracy.  
Pamiętaj, że niezależnie od naszej decyzji, po spotkaniu i  zamknięciu rekrutacji,  przekażemy Ci informację zwrotną.