Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
ETAP 1
Dokumenty aplikacyjne
Wyślij do nas swoje CV w odpowiedzi na interesujące Cię ogłoszenie rekrutacyjne. Spośród przesłanych aplikacji wybierzemy te, które najlepiej wpisują się w profil poszukiwanego przez nas pracownika. Następnie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ETAP 2
Rozmowa z działem HR
Po pozytywnym przejściu pierwszego etapu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, online lub zaprosimy Cię na spotkanie do naszego biura, by lepiej Cię poznać i ocenić Twoje predyspozycje do pracy na danym stanowisku. Opowiemy Ci też o naszej firmie i stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.
ETAP 3
Spotkanie z przełożonym
Zależy nam, aby Cię poznać. W celu weryfikacji Twojej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do pracy na danym stanowisku zaprosimy Cię na spotkanie z Twoim przyszłym przełożonym. To także dobry dla Ciebie czas na zadanie szczegółowych pytań dotyczących specyfiki pracy, zespołu czy kultury organizacyjnej. Po spotkaniu i zamknięciu procesu rekrutacji, niezależnie od naszej decyzji, przekażemy Ci informację o statusie Twojej aplikacji.
ETAP 4
Dodatkowe spotkanie
W zależności od specyfiki stanowiska możliwy jest udział w kolejnym etapie rekrutacji, takim jak druga rozmowa indywidualna, testy umiejętności i kompetencji, Assessment Centre.
ETAP 5
Decyzja i oferta
Jeśli obie strony wyrażą chęć współpracy, złożymy Ci ofertę dopasowaną do Twojego profilu kompetencji, doświadczenia i stanowiska, o które się ubiegasz. Poinformujemy Cię także o przebiegu wdrożenia na stanowisko pracy.
Pamiętaj, że niezależnie od naszej decyzji, po spotkaniu i zamknięciu rekrutacji, przekażemy Ci informację zwrotną.