pl
ViaCon » Nowa tożsamość wizualna

ViaCon wkracza w przyszłość


Od momentu powstania w 1986 roku, firma ViaCon zbudowała ponad trzy dekady historii, z której jesteśmy bardzo dumni.
ViaCon Polska powstała w 1997 roku i odegrała ważną rolę zarówno w wielu największych osiągnięciach, jak i ogólnym sukcesie Grupy. Za każdym osiągnięciem kryje się jedna marka. ViaCon – a za nią wiele nazwisk. Nazwisk naszych ludzi. Ludzi, którzy budują więzi.
Nadszedł czas, aby skupić się na ViaCon jako spójnej, międzynarodowej Grupie, która jest gotowa wspierać naszych klientów i społeczeństwo w sprostaniu wyzwaniom współczesnego świata. Grupie, która łączy doświadczenie i wiedzę wszystkich ludzi pracujących dla ViaCon i z ViaCon w 19 różnych krajach.
Naszym celem jest nie tylko tworzenie najnowocześniejszych produktów i rozwiązań, ale również budowanie bardziej połączonego świata. Dziś. Jutro. I jeszcze przez długi czas.
Wiemy to. A teraz nadszedł czas, aby świat też się o tym dowiedział.
Jednym z istotnych elementów naszego nowego kierunku na przyszłość jest ulepszenie komunikacji zewnętrznej firmy. Chcemy docierać z kluczowymi wiadomościami do wszystkich interesariuszy. Jesteśmy przekonani, że te kroki jeszcze bardziej wzmocnią działanie ViaCon oraz wizerunek naszej firmy. Pomoże nam to również w budowie wewnętrznej społeczności i zjednoczeniu wokół tego, kim jesteśmy, co robimy i jak to robimy.

Z dumą prezentujemy nową identyfikację wizualną ViaCon.
Tożsamość, która opowiada historię konstruowania połączeń.

Michał Mońka,
Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający ViaCon Polska