Zastosowanie rozwi膮za艅 z blach falistych skr贸ci艂o czas budowy drugiego tunelu kolejowego w Algierii. Technologia ta pozwala na znacznie szybsz膮 realizacj臋 inwestycji.
Wyzwanie realizacyjne
Podczas budowy tunelu Birtouta-Sidi Abdallah-Z茅ralda w Algierii, firma wykonawcza zbudowa艂a pierwszy tunel w technologii 偶elbetowej, co zaj臋艂o kilka miesi臋cy.
W obliczu ogranicze艅 czasowych wykonawca zmuszony by艂 do znacznego przyspieszenia budowy, dlatego podj臋to decyzj臋 o budowie drugiego tunelu ze stali falistej.
Zastosowane rozwi膮zanie
ViaCon Polska przeprowadzi艂a konsultacje z wykonawcami projektu i firm膮 wykonawcz膮 drugiego tunelu kolejowego. Czas budowy tunelu z blach falistych zosta艂 znacznie skr贸cony w por贸wnaniu do wielomiesi臋cznej budowy pierwszego tunelu 偶elbetowego. Szacuje si臋, 偶e czas monta偶u by艂 trzykrotnie kr贸tszy ni偶 w przypadku pierwszego tunelu 偶elbetowego i zosta艂 uko艅czony w ci膮gu zaledwie kilku tygodni. Konstrukcja z blachy falistej typu ViaPlate庐 380, typ VP3-R94 firmy ViaCon przyczyni艂a si臋 do terminowego uko艅czenia inwestycji.
Parametry
Specyfikacja
Skontaktuj si臋 z鈥痩okalnym przedstawicielem!聽
ViaCon constructs connections. Consciously.
Dzi臋ki po艂膮czeniu ponad trzydziestoletniego do艣wiadczenia z鈥痭ajnowsz膮, wsp贸艂czesn膮 technologi膮, firma ViaCon sta艂a si臋 pionierem w鈥痙ziedzinie budowy most贸w i przepust贸w, rozwi膮za艅 geotechnicznych i鈥痵ystem贸w retencyjnych.
ViaCon Polska Sp. z o. o.
ul. Przemys艂owa 6
64-130 Rydzyna