Zastosowanie rozwiązań z blach falistych skróciło czas budowy drugiego tunelu kolejowego w Algierii. Technologia ta pozwala na znacznie szybszą realizację inwestycji.
Wyzwanie realizacyjne
Podczas budowy tunelu Birtouta-Sidi Abdallah-Zéralda w Algierii, firma wykonawcza zbudowała pierwszy tunel w technologii żelbetowej, co zajęło kilka miesięcy.
W obliczu ograniczeń czasowych wykonawca zmuszony był do znacznego przyspieszenia budowy, dlatego podjęto decyzję o budowie drugiego tunelu ze stali falistej.
Zastosowane rozwiązanie
ViaCon Polska przeprowadziła konsultacje z wykonawcami projektu i firmą wykonawczą drugiego tunelu kolejowego. Czas budowy tunelu z blach falistych został znacznie skrócony w porównaniu do wielomiesięcznej budowy pierwszego tunelu żelbetowego. Szacuje się, że czas montażu był trzykrotnie krótszy niż w przypadku pierwszego tunelu żelbetowego i został ukończony w ciągu zaledwie kilku tygodni. Konstrukcja z blachy falistej typu ViaPlate® 380, typ VP3-R94 firmy ViaCon przyczyniła się do terminowego ukończenia inwestycji.
Parametry
Specyfikacja
Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem!
ViaCon constructs connections. Consciously.
Dzięki połączeniu ponad trzydziestoletniego doświadczenia z najnowszą, współczesną technologią, firma ViaCon stała się pionierem w dziedzinie budowy mostów i przepustów, rozwiązań geotechnicznych i systemów retencyjnych.
ViaCon Polska Sp. z o. o.
ul. Przemysłowa 6
64-130 Rydzyna